Vinderen af Årets vildtret 2022 fundet

Vinderserveringen i Årets Vildtret 2022

Vinderserveringen i Årets Vildtret 2022 – kreeret af Anika Madsen fra Restaurant Fasangården.

En dejlig og stemningsfyldt søndag på Det Grønne Museum blev afsluttet med en fortjent kåring af vinderen af Årets vildtret når Anika Madsen fra Restaurant Fasangården (tidligere) vandt en tæt kokkekonkurrence.

Selvom de tunge grå skyer truede hele dagen, og også ind i mellem gjorde opmærksom på sig selv, så holdt det stort set tørvejr hele dagen, som bød på en fantastisk dag med masser af gastronomiske mesterværker, skønne smagsprøver og eminente kokkepræstationer.

Derudover var konkurrencen ’pakket ind’ i en masse spændende aktiviteter som de besøgende virkelig lod til at nyde.

I løbet af dagen blev der både prøvet kræfter med bueskydning og tilberedning af sin egen fasan. Derudover var der smagsprøver, boder med flotte varer, en masse spændende jagthistorie ved både Gammel Estrup Danmarks Herregårdsmuseum og Det Grønne Museum og selvfølgelig også et jagthunde show.

En rigtig hyggelig dag, og jeg er sikker på, at der er mange som allerede glæder sig til 2023.