Oplad din elbil ved Det Grønne Museum

Ladestander ved det Grønne Museum

Nu er det muligt at oplade sin bil ved Det Grønne Museum.

Det Grønne Museum har fået etableret 4 ladestandere til elbiler, de er placeret ude på parkeringspladsen ved de to museer (Gammel Estrup Danmarks Herregårdsmuseum og Det Grønne Museum).

Ladestanderne er sat op igennem det danske firma Monta, og det er muligt at lade med op til 22 kWh (AC), selvfølgelig såfremt elbilen understøtter dette.

Andre end museets gæster er selvfølgelig også velkomne til at lade deres biler her.

Vi henstiller til, at man ikke benytter pladsen foran ladestanderne, medmindre man er ved at lade sin bil op.

For at kunne benytte vores ladestandere anbefaler vi, at man bruger Montas ladeapp, som findes til både Android og iPhone. Man kan også betale direkte ved ladestanderen, ved at scanne den QR kode som sidder på standeren med sin telefon.

Prisen for at lade bilen ved Det Grønne Museum er kr. 4,00 pr. kWh

Vejledning til opsætning af app kan findes her (på engelsk).