Træd ind i historien på Det Grønne Museum

Lotte og familien nød vejret og de sjove aktiviteter

Tag med på en tidsrejse tilbage til 1916 og oplev, hvordan polske landarbejdere levede i det danske landbrugssamfund. På Det Grønne Museum kan du og din familie dykke ned i fortiden og nyde en dag fuld af sjove aktiviteter og fascinerende viden!

Lotte fra Randers har allerede været på eventyret sammen med sine to børn og hendes mand, og det var en uforglemmelig oplevelse for dem alle. De nød virkelig den sjove og lærerige dag, hvor de fik lov til at prøve kræfter med livet som landarbejdere.

“Det var virkelig en fantastisk dag for os alle fire! Vores ældste dreng kunne lege, lære og selv få smagen af livet som landarbejder. Selvom vores to-årige ikke kunne deltage i så mange aktiviteter, så elskede han at smage på de lækre smagsprøver og beundre museets dyr. Begge børn hyggede sig også på museets legeplads og indendørs legeområde. Det var en skøn dag, som vi alle vil huske,” fortæller Lotte med et stort smil.

Så kom og vær med, når Det Grønne Museum åbner dørene til en spændende tidsrejse! Bliv en del af historien, lær noget nyt og skab minder sammen med din familie. Vi garanterer en dag fyldt med grin, spænding og opdagelser! Skab en uforglemmelig sommeroplevelse for hele familien.

Gæster i alle aldre smager med nysgerrighed på rødbedesuppen