Sidste chance for at indfange “jægerblik”!

Jægerblik fotoudstillingen

Den flotte fotoudsstilling Jægerblik.

Tiden er ved at rinde ud, og vores fotoudstilling “jægerblik” står over for sin sidste uge på Det Grønne Museum. Så hvis du endnu ikke har haft mulighed for at opleve dette enestående kunstværk, så er det NU, du skal besøge os – for efter uge 39 bliver den taget ned!

Hvad handler “jægerblik” egentlig om? Det er en fotoserie bestående af 16 helt unikke og fantastiske billeder, der er blevet taget af danske jægere og naturinteresserede. Denne udstilling er et perfekt eksempel på, hvordan mennesket og naturen indbyrdes påvirker hinanden, hvilket er kernen af Det Grønne Museums mission.

Gennem det perspektiv, som museet arbejder med, kan du opleve disse billeder på en måde, der fordyber din forståelse for naturen og menneskets forhold til den. Uanset om du er interesseret i landbrugshistorie, jagttraditioner eller simpelthen elsker at nyde smukke naturscenerier, vil “jægerblik” vække din nysgerrighed.

16 fotografier

De 16 fotografier, der udgør udstillingen, er blevet nøje udvalgt gennem en åben afstemning og inkluderer også 4 årsvindere fra Danmarks Jægerforbunds magasin ‘Jæger’. Disse billeder er ikke kun et udtryk for dygtighed, men også en fejring af de unikke øjeblikke, der kan fanges i vores smukke natur.

Så lad os sammen indfange disse øjeblikke! Tag dine venner og familie med, og deltag i den sidste uge af “jægerblik” på Det Grønne Museum. Vi er dybt taknemmelige over for Danmarks Jægerforbund og de talentfulde fotografer, der har gjort denne udstilling mulig.

Så kom og vær en del af dette eventyr, og lad os sammen fejre naturen og vores evne til at fange dens skønhed på kameraet. Udstillingen slutter snart, så grib chancen, før den forsvinder som et flygtigt øjeblik i skoven!

P.s. Allerede nu kan du begynde at glæde dig, for til efterårsferien åbner en ny udstilling i mellemgangen i stedet for ’Jægerblik’, og igen vil det blive med fokus på jagten, men denne gang dog med en lidt mere humoristisk vinkel.