Restaurant Den Gamle Stald konkurs

Den Gamle Stalds hoveddør

Den Gamle Stald er desværre erklæret konkurs.

Den forpagtede restaurant, Den Gamle Stald, der var et populært spisested ved museerne, er desværre erklæret konkurs og dermed lukket.

Museumsgæster vil derfor ikke længere have mulighed for at købe frokost på Den Gamle Stald. Dog behøver man ikke at gå sulten derfra, da museerne stadig vil tilbyde et udvalg af kaffe og kage til besøgende.

Det er vigtigt at præcisere, at restaurantens konkurs ikke har direkte forbindelse til museerne. Den Gamle Stald var en separat virksomhed, der delte beliggenhed med museerne, men som drev sin egen restaurantforretning.

Der arbejdes lige nu på at finde en ny løsning til at imødekomme gæsternes behov for et fuldt spiseudvalg, men indtil videre vil der altså kun være mulighed for kaffe og kage på stedet.

Du kan læse mere om Den Gamle Stalds konkurs her