Nytårskur på Det Grønne Museum

Der bydes velkommen til Norddjurs Kommunes Nytårskur for Ledere

Kommunaldirektør Christian Bertelsen fra Norddjurs Kommune og direktør Anne Bjerrekær fra Det Grønne Museum byder velkommen.

Der var masser af aktivitet og liv på Det Grønne Museum fredag formiddag, hvor museet havde fornøjelsen af at lægge lokaler til Norddjurs kommunes Nytårskur for Ledere.

Med kommunaldirektør Christian Bertelsen og borgmester Kasper Bjerregaard i spidsen indtog kommunens ledere Det Grønne Museum klokken 8 fredag morgen.

De næste godt og vel fire timer fulgte et spændende program, hvor der udover gode oplæg fra både kommunaldirektør og borgmester også var interessante oplæg fra Senior Vice President Jørgen Laursen fra Terma, og fra ledelsesekspert og rådgiver Niels Højbjerg fra Aarhus Universitet, der fortalte om ledelse som disciplin.

Som afrunding var der mulighed for at gå rundt ved nogle af museets udstillinger og opleve en lille del af det, som museet har at tilbyde sine gæster.

Som museum er vi rigtig glade for, at vi i år har lagt lokaler til denne nytårskur fra Norddjurs Kommune, og dannet rammen for 130 glade og engagerede ledere fra kommunen på vores museum.