Få unikke oplevelser som frivillig ved Det Grønne Museum

Jagtarrangement på Det Grønne Museum

Frivillige hjælper i forbindelse med et jagtarrangement på Det Grønne Museum.

Ved Det Grønne Museum formidler vi blandt andet jagtens kulturhistorie, og nu kan du, som nuværende eller tidligere jæger, komme med på holdet.

Vi er ved at udvide vores store gruppe af frivillige med nye laug. Derfor kan man nu blive en del af vores frivilighedskorps på ca. 300 dedikerede medlemmer, når vi starter vores nye jagtlaug op.

Som en del af jagtlauget kan man deltage i vores ’levende museum’, hvor man giver vores gæster en ekstra oplevelse – både i kraft af fortællinger fra livet som jæger, men også med spændende og interessante aktiviteter.

Interesseret?

Så kom til informationsmøde på Det Grønne Museum tirsdag den 24. januar kl. 17.00

Tilmelding til frivilligkoordinator Anette Stavensø Møller senest søndag den 22. januar på mail.

Fortvivl ikke!

Hvis du gerne vil være frivillig ved Det Grønne Museum, men ikke er jæger, så kan du læse mere om vores øvrige laug her, og hvis noget af det virker interessant, så tag fat i Anette Stavensø Møller (bare brug ovenstående mail), der så vil undersøge; om der er en ledig plads.

Få unikke oplevelser som frivillig

Få unikke oplevelser som frivillig.