Vigtig information til vores besøgende d. 30. september

Byggepladsskilt

Gammel Estrup Danmarks Herregårdsmuseum holder lukket mandag d. 30 september.

Gammel Estrup holder lukket 30. september grundet tagarbejde. Det Grønne Museum har åbent med halv pris på billetterne. Besøg vores spændende udstillinger om jagt, skov, landbrug og madens historie.

Mandag d. 30. september vil Gammel Estrup Danmarks Herregårdsmuseum desværre holde lukket, da tagudskiftningsprojektet går ind i sin sidste fase. I denne forbindelse vil en stor mobilkran spærre vejen ind til herregården, mens overdækningen fra taget fjernes. Af sikkerhedshensyn er museet derfor lukket denne dag.

Det Grønne Museum holder dog åbent som normalt, og vi tilbyder halv pris på entrébilletterne – kun 70 kr.

Vi opfordrer alle vores besøgende til at benytte lejligheden til at udforske Det Grønne Museums spændende udstillinger om jagt, skov, landbrug og madens historie.

Gammel Estrup genåbner allerede tirsdag den 1. oktober, hvor gæster igen kan besøge herregården. Vi takker for jeres forståelse og ser frem til at byde jer velkommen på Det Grønne Museum.